Page 113 - 2024-2028
P. 113
TESPİTLER
İç Çevre Dış Çevre
Güçlü Yönler Zayıf Yönler Fırsatlar Tehditler
G9. Sürekli Eğitim Uygula- Z10. Üniversite – sanayi F9. Teknolojide hızla ilerle- T9. Özel sektörle iş birliği
ma ve Araştırma Merkezi iş birliği konusunda son yen gelişmeler sayesinde mekanizmalarının yeterin-
(SÜYAM) tarafından yaygın yıllarda sağlanan önemli Üniversitenin uygulama ce çalışmaması.
ve çeşitli eğitim programları- başarılara rağmen hâlâ ve araştırma alanlarındaki
nın yürütülmesi. arzu edilen düzeyde olma- çeşitliliğin artması.
ması. T10. Yükseköğretime olan
G10. Akademik personelin taleplerin hızlı nüfus artı-
bilimsel çalışmalara teşvik Z11. Uygulamalı program- F10. Bolu’nun güvenli ve şına paralel olarak uzun
edilmesi, çalışmaların des- lar ve dersler için yürütülen doğa dostu bir öğrenci vadede artma ihtimali.
teklenmesi. kurum dışı mesleki uygu- şehri olması.
lama olanaklarının kısıtlı
G11. Üniversitemiz Ar-Ge olması. T11. Mezun aidiyetinin
Vakfının Üniversitemiz F11. Bolu’da turizm potan- yüksek olması için dış
genelindeki araştırma ve Z12. Araştırma çıktılarının siyelinin çok yüksek olma- paydaşlarla iş birliğinin is-
yayın faaliyetlerini destekli- ilgili paydaşlarla paylaşıl- sı, doğa, kültür ve sağlık tenilen düzeyde olmaması.
yor olması. ması süreçlerinde çeşitlili- turizmi gibi pek çok alanda
ğin yeterli olmaması. hizmet sunabilecek olan
G12. Ülkenin, bölgenin ve bir bölgede bulunması. T12. Üniversite mezunları-
toplumun ihtiyaçlarına yöne- Z13. Bilimsel etkinliklere nın giderek artan sayısı-
lik uygulama ve araştırma katılımı desteklemeye nın iş bulma imkanlarını AN
merkezlerinin (YENİGIDAM, yönelik bütçenin yeterli F12. Sosyal medya azaltması.
NÜRDAM, KATUM, BA- olmaması. kullanımının artması ve
MER vb.) kurulmuş olması. Üniversitemiz sosyal
Z14. Bazı birimlerde
öğrencilerin, araştırma medya kanallarının aktif T13. Ekonomik dalgalan-
G13. Birimlerin geleneksel kullanılması. maların var olan mevcut
projelerine katılımlarının
hale gelmiş ulusal/ulusla- teknolojik altyapı geliştirme
istenilen düzeyde olma-
rarası bilimsel ve sanatsal olanaklarını zayıflatması.
ması.
etkinliklere (kongre, sem- F13. Birleşmiş Milletler’in
pozyum, konferans, sergi) Z15. Teknokent doluluk Sürdürülebilir Kalkınma
ev sahipliği yapması. oranı %100’e ulaşmış Hedefleri girişimi ve bu T14. Üniversitelerin karar
olmasına rağmen paydaş, hedeflere katkı sağlayan alma mekanizmalarında iç 3 - DURUM ANALİZİ
G14. Bilimsel yayın perfor- 1 - BİR BAKIŞTA STRATEJİK PL
öğrenci ve öğretim üyesi üniversitelerin varlığı. ve dış paydaşların katılım
mansında artış olması.
ortaklıklarının sınırlı kalmış oranının düşük olması.
G15. Proje Destek Ofisinin olması.
Ar-Ge projelerinin duyurul- Z16. Toplumsal katkı faa- F14. Yeni üniversitele-
ması ve hazırlanması ile ilgi- liyetlerinin planlanması ve rin kurulmasıyla birlikte T15.Öngörülmeyen mev-
li takip ve desteğinin olma- kontrolünde sistematik bir Yükseköğretimde rekabet zuat değişiklikleri.
sı,Üniversitemizin ilimize ve mekanizma olmaması. kavramının güçlenmesi.
bölgemize sosyal, turizm ve
ekonomik alanlarda olumlu Z17. Kampüs sportif, F15. Ülkemizin sahip T16. Norm kadro uygula-
katkılar sağlaması. sanatsal, kültürel ve sosyal olduğu genç ve dinamik masının öncelikli alanlar-
nüfusun, gelişmiş ve yeni daki gelişimin önünde bir
G16. Üniversitemizin, imkanlarından bölge teknolojilere açık olması. engel oluşturması.
düzenlenen bilimsel, sosyal halkının yeterince yararla-
ve sanatsal faaliyetlerle namaması.
Bolu ilinin sosyo-kültürel
yaşantısına çeşitlilik katma- Z18. Akademik ve idari
sı, dezavantajlı bireylere personelin gelişiminde
yönelik proje ve etkinliklerin güncel ihtiyaçlara yönelik
yapılması. eğitimlerin yeterli olma-
ması.
G17. İş süreçlerinin elekt-
ronik ortamda yürütülmesi, Z19. Gelişen üniversite
ihtiyaçlarına yönelik fiziksel
şeffaf ve takip edilebilir
olanakların yeterli olma-
olması.
ması.
111
2024-2028 STRATEJİK PLAN 111
2024-2028 STRATEJİK PLAN