Page 113 - 2024-2028
P. 113

TESPİTLER


                          İç Çevre                                         Dış Çevre



           Güçlü Yönler             Zayıf Yönler               Fırsatlar                Tehditler


        G9. Sürekli Eğitim Uygula-  Z10. Üniversite – sanayi   F9. Teknolojide hızla ilerle-  T9. Özel sektörle iş birliği
        ma ve Araştırma Merkezi   iş birliği konusunda son   yen gelişmeler sayesinde   mekanizmalarının yeterin-
        (SÜYAM) tarafından yaygın   yıllarda sağlanan önemli   Üniversitenin uygulama   ce çalışmaması.
        ve çeşitli eğitim programları-  başarılara rağmen hâlâ   ve araştırma alanlarındaki
        nın yürütülmesi.         arzu edilen düzeyde olma-  çeşitliliğin artması.
                                 ması.                                             T10. Yükseköğretime olan
        G10. Akademik personelin                                                   taleplerin hızlı nüfus artı-
        bilimsel çalışmalara teşvik   Z11. Uygulamalı program-  F10. Bolu’nun güvenli ve   şına paralel olarak uzun
        edilmesi, çalışmaların des-  lar ve dersler için yürütülen   doğa dostu bir öğrenci   vadede artma ihtimali.
        teklenmesi.              kurum dışı mesleki uygu-  şehri olması.
                                 lama olanaklarının kısıtlı
        G11. Üniversitemiz Ar-Ge   olması.                                         T11. Mezun aidiyetinin
        Vakfının Üniversitemiz                            F11. Bolu’da turizm potan-  yüksek olması için dış
        genelindeki araştırma ve   Z12. Araştırma çıktılarının   siyelinin çok yüksek olma-  paydaşlarla iş birliğinin is-
        yayın faaliyetlerini destekli-  ilgili paydaşlarla paylaşıl-  sı, doğa, kültür ve sağlık   tenilen düzeyde olmaması.
        yor olması.              ması süreçlerinde çeşitlili-  turizmi gibi pek çok alanda
                                 ğin yeterli olmaması.    hizmet sunabilecek olan
        G12. Ülkenin, bölgenin ve                         bir bölgede bulunması.   T12. Üniversite mezunları-
        toplumun ihtiyaçlarına yöne-  Z13. Bilimsel etkinliklere                   nın giderek artan sayısı-
        lik uygulama ve araştırma   katılımı desteklemeye                          nın iş bulma imkanlarını      AN
        merkezlerinin (YENİGIDAM,   yönelik bütçenin yeterli   F12. Sosyal medya   azaltması.
        NÜRDAM, KATUM, BA-       olmaması.                kullanımının artması ve
        MER vb.) kurulmuş olması.                         Üniversitemiz sosyal
                                 Z14. Bazı birimlerde
                                 öğrencilerin, araştırma   medya kanallarının aktif   T13. Ekonomik dalgalan-
        G13. Birimlerin geleneksel                        kullanılması.            maların var olan mevcut
                                 projelerine katılımlarının
        hale gelmiş ulusal/ulusla-                                                 teknolojik altyapı geliştirme
                                 istenilen düzeyde olma-
        rarası bilimsel ve sanatsal                                                olanaklarını zayıflatması.
                                 ması.
        etkinliklere (kongre, sem-                        F13. Birleşmiş Milletler’in
        pozyum, konferans, sergi)   Z15. Teknokent doluluk   Sürdürülebilir Kalkınma
        ev sahipliği yapması.    oranı %100’e ulaşmış     Hedefleri girişimi ve bu   T14. Üniversitelerin karar
                                 olmasına rağmen paydaş,   hedeflere katkı sağlayan   alma mekanizmalarında iç   3 - DURUM ANALİZİ
        G14. Bilimsel yayın perfor-                                                                              1 - BİR BAKIŞTA STRATEJİK PL
                                 öğrenci ve öğretim üyesi   üniversitelerin varlığı.  ve dış paydaşların katılım
        mansında artış olması.
                                 ortaklıklarının sınırlı kalmış                    oranının düşük olması.
        G15. Proje Destek Ofisinin   olması.
        Ar-Ge projelerinin duyurul-  Z16. Toplumsal katkı faa-  F14. Yeni üniversitele-
        ması ve hazırlanması ile ilgi-  liyetlerinin planlanması ve   rin kurulmasıyla birlikte   T15.Öngörülmeyen mev-
        li takip ve desteğinin olma-  kontrolünde sistematik bir   Yükseköğretimde rekabet   zuat değişiklikleri.
        sı,Üniversitemizin ilimize ve   mekanizma olmaması.  kavramının güçlenmesi.
        bölgemize sosyal, turizm ve
        ekonomik alanlarda olumlu   Z17. Kampüs sportif,   F15. Ülkemizin sahip    T16. Norm kadro uygula-
        katkılar sağlaması.      sanatsal, kültürel ve sosyal   olduğu genç ve dinamik   masının öncelikli alanlar-
                                                          nüfusun, gelişmiş ve yeni   daki gelişimin önünde bir
        G16. Üniversitemizin,    imkanlarından bölge      teknolojilere açık olması.   engel oluşturması.
        düzenlenen bilimsel, sosyal   halkının yeterince yararla-
        ve sanatsal faaliyetlerle   namaması.
        Bolu ilinin sosyo-kültürel
        yaşantısına çeşitlilik katma-  Z18. Akademik ve idari
        sı, dezavantajlı bireylere   personelin gelişiminde
        yönelik proje ve etkinliklerin   güncel ihtiyaçlara yönelik
        yapılması.               eğitimlerin yeterli olma-
                                 ması.
        G17. İş süreçlerinin elekt-
        ronik ortamda yürütülmesi,   Z19. Gelişen üniversite
                                 ihtiyaçlarına yönelik fiziksel
        şeffaf ve takip edilebilir
                                 olanakların yeterli olma-
        olması.
                                 ması.
                                                                                                           111
                                                                                  2024-2028 STRATEJİK PLAN  111
                                                                                  2024-2028 STRATEJİK PLAN
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118