Üniversitemizde 2025-2026 Akademik Yılının sonlarının yaklaşmasıyla birlikte başlayan mezuniyet törenleri kapsamında, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü ile Beslenme ve Diyetetik Bölümü’nün mezuniyet törenleri yapıldı.
Törenlere Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Coşkun Karaca, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nazmiye Yıldırım, akademisyenler ve öğrenciler ile öğrenci aileleri katıldı.
Törenlerde yapılan protokol konuşmalarında mezun olan öğrenciler tebrik edilip öğrencilerin mezun olmasında emeği olanlara teşekkür edildi.
İlk törende Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü öğrencileri mezuniyet belgelerini alıp mutluluklarını sevdikleriyle paylaşırken son törende Beslenme ve Diyetetik Bölümü’nün ilk mezunları mezuniyet belgelerini sevinçle alırken bölüm akademisyenleri de ilk mezunlarını vermenin heyecanını yaşadı.
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
Beslenme ve Diyetetik Bölümü
























































































































































































