Page 80 - BAİBÜ Etkinlik Kataloğu
P. 80
SONUÇ
RAPORU
MEDYA VE İLETİŞİM
Dörtdivan ilçesinin destinasyon imajı bağlamında Dörtdivan belediyesi ve kaymakamlığı kurumsal
web sayfası üzerinden değerlendirilmiştir. Sanat ve müze ören yerleri hakkında bilgi içeriklerinin
her iki kurum web sayfasında olmadığı sonucuna ulaşılmıştır. Destinasyon hakkında bilgi veren
diğer sitelere bağlantıların olmadığı anlaşılmıştır. Güncelleme sıklıklarının uygun aralıklarla
yapılması, birden fazla dil seçeneğine yer verilmesi, kurumsal kimlik unsurlarına yer verilmesi
tavsiye edilmektedir.
Dörtdivan ilçesinin dijital ortamda nasıl temsil edildiğinin genel bir değerlendirmesi yapılmıştır.
Google trendlerde Dörtdivan anahtar kelimesiyle arama yapıldığında 2014 yılından 2024 yılına
kadar geçen süreçte gözle görülür bir artış olduğu tespit edilmiştir. Dörtdivan ile ilgili ön plana
çıkan sonuçlar doğal ve tarihsel zenginlikler olduğu tespit edilmiştir. Dörtdivan kurumsal dijital
temsillerini bir arşivleme çalışması yapılabilir. Dini yapılar gibi olumlu temsillerin olduğu boyutlar
tanıtımlarda öne çıkarılabilir.