Page 80 - BAİBÜ Etkinlik Kataloğu
P. 80

SONUÇ


                                                                                    RAPORU





           MEDYA VE İLETİŞİM

           Dörtdivan ilçesinin destinasyon imajı bağlamında Dörtdivan belediyesi ve kaymakamlığı kurumsal
           web sayfası üzerinden değerlendirilmiştir. Sanat ve müze ören yerleri hakkında bilgi içeriklerinin
           her  iki  kurum  web  sayfasında  olmadığı  sonucuna  ulaşılmıştır.  Destinasyon  hakkında  bilgi  veren
           diğer  sitelere  bağlantıların  olmadığı  anlaşılmıştır.  Güncelleme  sıklıklarının  uygun  aralıklarla
           yapılması,  birden  fazla  dil  seçeneğine  yer  verilmesi,  kurumsal  kimlik  unsurlarına  yer  verilmesi
           tavsiye edilmektedir.


           Dörtdivan  ilçesinin  dijital  ortamda  nasıl  temsil  edildiğinin  genel  bir  değerlendirmesi  yapılmıştır.
           Google  trendlerde  Dörtdivan  anahtar  kelimesiyle  arama  yapıldığında  2014  yılından  2024  yılına
           kadar  geçen  süreçte  gözle  görülür  bir  artış  olduğu  tespit  edilmiştir.  Dörtdivan  ile  ilgili  ön  plana
           çıkan  sonuçlar  doğal  ve  tarihsel  zenginlikler  olduğu  tespit  edilmiştir.  Dörtdivan  kurumsal  dijital
           temsillerini bir arşivleme çalışması yapılabilir. Dini yapılar gibi olumlu temsillerin olduğu boyutlar
           tanıtımlarda öne çıkarılabilir.
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85