Page 172 - 2024-2028
P. 172
Amaç (A4) Nitelikli Yönetişim ve Kurumsal Kapasite Gelişimini Sağlamak.
Hedef (H4.1) İç paydaş ve öğrencilerin memnuniyet düzeyini en az %20 artırarak kurumsal aidiyet
duygusunu geliştirmek.
Amacın İlgili
Olduğu Program/ Yönetim ve Destek Programı / Üst Yönetim İdari ve Mali Hizmetler.
Alt Program Adı
Amacın İlişkili Olduğu
Alt Program Hedefi
Hedefe Plan Dönemi
Performans Etkisi Başlangıç 2024 2025 2026 2027 2028
Göstergeleri
(%) Değeri
PG4.1.1 Öğrenci genel
memnuniyet oranı 20 70,63 72 74 76 78 80
PG4.1.2 Akademik
personel genel 20 53,70 58 62 65 68 70
memnuniyet oranı
PG4.1.3 İdari personel
genel memnuniyet 20 53,64 58 62 65 68 70
oranı
PG4.1.4 Anketlerde
düşük memnuniyet
oranlarını artırmaya
yönelik kurum genelin- 20 0 9 18 27 36 45
de tamamlanan eylem
sayısı
PG4.1.5 Düşük mem-
nuniyet oranlarına
yönelik yapılan eylem- 20 0 3 5 7 9 10
lerle ilgili memnuniyet
oranı artışı
Sorumlu Birim Genel Sekreterlik
İş Birliği Yapılacak
Birim(ler) Tüm Akademik ve İdari Birimler
1. Salgın, deprem, komşu ülkelerde savaş ve ekonomideki olumsuz değişimler gibi kurum
dışı nedenlere bağlı olan kaygının iş yaşamına da yansıması
2. Pandemi döneminde uzaktan iş/ders yapma sonrası ofis yaşamına ve yüz yüze derslere
dönmedeki isteksizlikler
Riskler 3. Memnuniyet anketlerine katılımın düşük oranları ve katılımcı memnuniyetlerinin geneli
yansıtmadaki kısıtlılığı
4. Mali ve fiziki kaynak yetersizliğine bağlı bazı düşük memmnuniyet oranlarındaki
iyileştirmelerin zaman alması
5. Düşük anket oranları için yapılan eylem planlarının birimlerde yeterince sahiplenip
uygulanmaması
170
170 BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİBOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ