Page 172 - 2024-2028
P. 172

Amaç (A4)              Nitelikli Yönetişim ve Kurumsal Kapasite Gelişimini Sağlamak.


                 Hedef (H4.1)           İç  paydaş  ve  öğrencilerin  memnuniyet  düzeyini  en  az  %20  artırarak  kurumsal  aidiyet
                                        duygusunu geliştirmek.

                 Amacın İlgili
                 Olduğu  Program/       Yönetim ve Destek Programı / Üst Yönetim İdari ve Mali Hizmetler.
                 Alt Program Adı


                 Amacın İlişkili Olduğu
                 Alt Program Hedefi

                                          Hedefe        Plan Dönemi
                 Performans                Etkisi        Başlangıç      2024     2025    2026     2027    2028
                 Göstergeleri
                                            (%)            Değeri
                PG4.1.1 Öğrenci genel
                memnuniyet oranı             20            70,63         72       74      76       78      80
                PG4.1.2 Akademik
                personel genel               20            53,70         58       62      65       68      70
                memnuniyet oranı
                PG4.1.3 İdari personel
                genel memnuniyet             20            53,64         58       62      65       68      70
                oranı

                PG4.1.4 Anketlerde
                düşük memnuniyet
                oranlarını artırmaya
                yönelik kurum genelin-       20              0            9       18      27       36      45
                de tamamlanan eylem
                sayısı


                PG4.1.5 Düşük mem-
                nuniyet oranlarına
                yönelik yapılan eylem-       20              0            3       5        7       9       10
                lerle ilgili memnuniyet
                oranı artışı



                 Sorumlu Birim          Genel Sekreterlik




                 İş Birliği Yapılacak
                 Birim(ler)             Tüm Akademik ve İdari Birimler



                                        1. Salgın, deprem, komşu ülkelerde savaş ve ekonomideki olumsuz değişimler gibi kurum
                                        dışı nedenlere bağlı olan kaygının iş yaşamına da yansıması
                                        2. Pandemi döneminde uzaktan iş/ders yapma sonrası ofis yaşamına ve yüz yüze derslere
                                        dönmedeki isteksizlikler
                 Riskler                3. Memnuniyet anketlerine katılımın düşük oranları ve katılımcı memnuniyetlerinin geneli
                                        yansıtmadaki kısıtlılığı
                                        4.  Mali  ve  fiziki  kaynak  yetersizliğine  bağlı  bazı  düşük  memmnuniyet  oranlarındaki
                                        iyileştirmelerin zaman alması
                                        5.  Düşük  anket  oranları  için  yapılan  eylem  planlarının  birimlerde  yeterince  sahiplenip
                                        uygulanmaması
           170
           170 BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİBOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177