Üniversitemizde maaş ödemelerinde uygulama birliğinin sağlanması, hataların en aza indirilmesi, mutemetlik işlemlerinin gözden geçirilmesi amacıyla düzenlenen “Mali Mevzuat ve Mutemetlik Bilgi Alışverişi Programı” tamamlandı.
Ziraat Fakültesinin ev sahipliğinde üç gün süren programda güncel mali mevzuat değerlendirildi, uygulamada yaşanan sorunlar ele alındı ve mutemetlik görevini yürüten personel bilgi ve deneyim paylaşımında bulundu.
Genel Sekreterimiz İhsan Ağcan kapanış konuşmasında, programın hazırlanmasında emeği geçen Personel Daire Başkanlığına ve ev sahipliği için Ziraat Fakültesine teşekkür ederek benzer etkinliklerin düzenli aralıklarla yapılmasının önemine değindi. Ayrıca katılımcıların görüş ve önerilerini de dinledi.
Program sonunda sunuculuk görevini üstlenen Şube Müdürü V. Nuri Arslan ile Şef Adem Deveci’ye teşekkür belgeleri Genel Sekreter İhsan Ağcan tarafından verildi. Katılımcı personele ise katılım belgesi verildi. Katılımcılara belgeleri; Genel Sekreter İhsan Ağcan, Genel Sekreter Yardımcısı Nihani Yıldırım, PDB Şube Müdürü Zühal Diniz, PDB Şube Müdür Vekili Özkan Gerboğa ve Ziraat Fakültesi Fakülte Sekreteri Halim Fidan tarafından verildi.