Değerli Öğrencilerimiz;
İBUZEM ders ve öğrenci tanımlamaları hakkında güncel duyurular için tıklayınız.
Değerli hocalarımız;
2020-2021 akademik yılında uzaktan öğretim yoluyla yapılacak canlı derslerde (ortak zorunlu dersler ve pedagojik formasyon eğitimi HARİÇ) Microsoft Teams uygulaması kullanılacaktır. Kullanmakta olduğumuz İBUZEM uzaktan eğitim sistemine (ALMS) eklenen yeni özellik sayesinde İBUZEM-ALMS içerisinden link aktivitesi oluştururken doğrudan Microsoft Teams toplantı planlaması yapılabilmektedir. İBUZEM-ALMS ders sayfasına ekleyeceğiniz Link Aktivitesi ile derse kayıtlı öğrenciler ilgili link üzerinden Canlı Derslerinize katılabilecektir.
Daha önceki süreçte kullandığımız Google Meet (Gsuit) verdiği hizmetlerde değişikliğe gideceğini ve @ef.ibu.edu.tr e-postası olmayan kullanıcıların toplantılara 30 Eylül 2020 itibariyle katılamayacağını ilan ettiği için Google Meet uygulamasından vazgeçmek zorunda kalıyoruz. Microsoft Teams uygulaması üniversitemizin her yıl yaptığı Microsoft Kampüs anlaşmasına dahil edilmiş, Office 365 ve Windows lisansları ile birlikte ücreti üniversitemiz tarafından ödenmiş bir uygulamadır.
Öğretim elemanlarımız açısından, Microsoft Teams – İBUZEM ALMS entegrasyonu ile link aktivitesini otomatik olarak kolayca oluşturabileceğinizden öğretim sürecin daha kolay yürütüleceğine inanıyoruz. İBUZEM olarak sizleri desteklemek amacıyla dersler başlamadan eğitim videoları hazırlıyor ve online toplantılar planlıyor olacağız.
Microsoft Office 365 ve Teams kullanıcı hesapları;
Kullanıcı Adı: Kurumsal E-posta adresiniz (@ibu.edu.tr)
Parola: Bo12345678 (Bo ifadesinden sonra TC kimlik numaranızın 8 hanesi)
Microsoft Teams oturum açma işlemlerini için https://youtu.be/jPLIfbjtB_A
Söz konusu Link Aktivitesinin nasıl yapılacağına dair rehbere aşağıdaki bağlantıdan erişebilirsiniz.
https://yardim.advancity.com.tr/pages/viewpage.action?pageId=4751663