Page 45 - BATIKAF-2022
P. 45
üniversite rektörleri, rektör yardımcıları ve kariyer merke- üniversiteleri ve bu üniversitelerin bulunduğu şehirleri de
zi müdürleri ile çekilen kısa videolarla hem tüm paydaş ilgilendirdiği düşüncesinden hareketle, paydaş üniversi-
üniversite öğrencileri hem de tüm işverenler BATIKAF’a telerin her birisi ile iletişim kurularak hazırlanan basın
katılmaya bir kez daha davet edildi. Çekilen videolar belirli daveti kendilerine iletildi ve kendilerinden yerel ve ulusal
bir planlama dahilinde belirli aralıklarla sosyal medya he- basını fuara davet etmeleri istendi.
saplarında paylaşıldı. 25-26 Mart 2022 tarihinde gerçekleştirilen BATIKAF ile ilgili
Fakültelerde oluşturulan “BATIKAF stantları / köşeleri” ile hem öğrencilerin hem de katılımcı kurumların/firmaların
öğrencilere hem BATIKAF’ın ne olduğu anlatıldı hem de öğ- memnuniyetlik düzeyini öğrenmek için Google formlar-
rencilerin fuara kaydolmaları noktasında motive edilmeleri da iki farklı anket hazırlandı ve bu anketlere ait linklerle
sağlandı. Kendi imkanlarıyla fuara kaydolamayan öğrenci- birlikte oluşturulan kare kodlar sosyal medya hesaplarıy-
lere bu stantlarda destek olundu. Benzer şekilde fakülte- la birlikte üniversitemiz web sayfasında yayımlandı. Öte
lerde görevlendirilen BATIKAF temsilcileriyle birlikte derse yandan oluşturulan kare kodlar, her bir salonda gerçek-
giren tüm akademik personelden de ders esnasında 2-3 leştirilen oturum sonlarında sunum ekranlarına yansıtıldı
dakikalarını BATIKAF tanıtımına ayırmaları gerekirse ha- ve öğrencilerin telefonlarıyla kare kodu okutup karşılarına
zırlanan kısa filmi öğrencilere izletmeleri istendi. gelen anket sorularını cevaplamaları için kullanıldı. Kurum-
BATIKAF’a vermiş oldukları desteği duyurmak ve bir anlam- ların/firmaların daha az sayıda olması sebebiyle onlar için
da onlara teşekkür etmek babında altın, gümüş ve bronz oluşturulan anketin kare kodu görevlendirilen kişilerin cep
sponsor olarak bizlere destek sağlayan kurumlara/firma- telefonuna indirildi ve bu kişiler kurum temsilcileriyle bire-
lara ve markalara ilişkin paylaşımlar gerçekleştirildi. bir görüşüp onların da oluşturulan kare kodu okutmaları
BATIKAF takviminin yaklaşması ve fuar kapsamında ger- ve karşılarına gelen soruları cevaplamaları istendi. Dijital
çekleştirilecek etkinliklerin kesinleşmeye başlamasıyla ortamda hem katılımcı kurumların/firmaların hem de öğ-
hem etkinliklerle ilgili hem de etkinlik kapsamında sunum rencilerin vermiş olduğu yanıtlar ayrı ayrı değerlendirilerek
yapacak konuşmacılarla ilgili paylaşımlara ağırlık verildi. yorumlandı.
BATIKAF’ın üniversite olarak Bolu Abant İzzet Baysal Üni- Hem öğrencilerin hem de firmaların anket sorularına ver-
versitesi’ni, şehir olarak Bolu’yu ilgilendirdiği kadar paydaş diği cevaplara son bölümde yer verilmiştir.
44 BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022 BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022 45