Page 45 - BATIKAF-2022
P. 45

üniversite rektörleri, rektör yardımcıları ve kariyer merke-  üniversiteleri ve bu üniversitelerin bulunduğu şehirleri de

        zi müdürleri ile çekilen kısa videolarla hem tüm paydaş  ilgilendirdiği düşüncesinden hareketle,  paydaş üniversi-
        üniversite öğrencileri  hem de  tüm işverenler  BATIKAF’a  telerin her birisi ile iletişim kurularak hazırlanan basın
        katılmaya bir kez daha davet edildi. Çekilen videolar belirli  daveti kendilerine iletildi ve kendilerinden yerel ve ulusal

        bir planlama dahilinde belirli aralıklarla sosyal medya he-  basını fuara davet etmeleri istendi.

        saplarında paylaşıldı.                                25-26 Mart 2022 tarihinde gerçekleştirilen BATIKAF ile ilgili
        Fakültelerde oluşturulan “BATIKAF stantları / köşeleri” ile  hem öğrencilerin hem de katılımcı kurumların/firmaların
        öğrencilere hem BATIKAF’ın ne olduğu anlatıldı hem de öğ-  memnuniyetlik düzeyini öğrenmek için Google formlar-

        rencilerin fuara kaydolmaları noktasında motive edilmeleri  da iki farklı anket hazırlandı ve bu anketlere ait linklerle

        sağlandı. Kendi imkanlarıyla fuara kaydolamayan öğrenci-  birlikte oluşturulan kare kodlar sosyal medya hesaplarıy-
        lere bu stantlarda destek olundu. Benzer şekilde fakülte-  la birlikte üniversitemiz web sayfasında yayımlandı. Öte
        lerde görevlendirilen BATIKAF temsilcileriyle birlikte derse  yandan oluşturulan kare kodlar, her bir salonda gerçek-

        giren tüm akademik personelden de ders esnasında 2-3  leştirilen oturum sonlarında sunum ekranlarına yansıtıldı

        dakikalarını BATIKAF tanıtımına ayırmaları gerekirse ha-  ve öğrencilerin telefonlarıyla kare kodu okutup karşılarına
        zırlanan kısa filmi öğrencilere izletmeleri istendi.  gelen anket sorularını cevaplamaları için kullanıldı. Kurum-
        BATIKAF’a vermiş oldukları desteği duyurmak ve bir anlam-  ların/firmaların daha az sayıda olması sebebiyle onlar için

        da onlara teşekkür etmek babında altın, gümüş ve bronz  oluşturulan anketin kare kodu görevlendirilen kişilerin cep

        sponsor olarak bizlere destek sağlayan kurumlara/firma-  telefonuna indirildi ve bu kişiler kurum temsilcileriyle bire-
        lara ve markalara ilişkin paylaşımlar gerçekleştirildi.  bir görüşüp onların da oluşturulan kare kodu okutmaları
        BATIKAF takviminin yaklaşması ve fuar kapsamında ger-  ve karşılarına gelen soruları cevaplamaları istendi. Dijital

        çekleştirilecek etkinliklerin kesinleşmeye başlamasıyla  ortamda hem katılımcı kurumların/firmaların hem de öğ-

        hem etkinliklerle ilgili hem de etkinlik kapsamında sunum  rencilerin vermiş olduğu yanıtlar ayrı ayrı değerlendirilerek
        yapacak konuşmacılarla ilgili paylaşımlara ağırlık verildi.  yorumlandı.
        BATIKAF’ın üniversite olarak Bolu Abant İzzet Baysal Üni-  Hem öğrencilerin hem de firmaların anket sorularına ver-

        versitesi’ni, şehir olarak Bolu’yu ilgilendirdiği kadar paydaş  diği cevaplara son bölümde yer verilmiştir.





 44  BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022                                            BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022  45
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50