Page 47 - BATIKAF-2022
P. 47
Strateji ve Planlama
Belirlenen hedeflere ulaşmak için ekip toplantılarında te- nelinde faaliyet gösteren firma ve kuruluşlara ait veriler
mel bir strateji, iş/zaman planlaması ve görev dağılımı me- taranarak sponsorluk faaliyetleri için sınıflandırma yapıldı.
todu uygulandı. Sponsorluk ekibi, öncelikle firmalar ve ku- Firma ziyaretleri öncesi standart katılım ve sponsorluk pa-
ruluşlarla doğrudan ilişkili ve ortak faaliyetlerde bulunan ket içerikleri ve ücretlendirmeleri sponsorluk ekibi ve rek-
kamu ve özel kurumların sürece dahil edilmesini planladı. törlük üst yönetimince aşağıdaki şekilde belirlendi.
İŞKUR Bolu İl Müdürü İsmail YALÇIN ve Bolu İŞKUR’da gö- Firma ziyaretleri sırasında içerisinde fuara katılımın fir-
revli İş ve Meslek Danışmanları, sponsorluk faaliyetlerinin malara sağlayacağı avantajları anlatan basılı fuar katalog
planlanmasında ve süreç boyunca aktif etkin bir şekilde materyali ile sponsorluk sözleşmesi gerektiğinden bu bel-
görev aldılar. İŞKUR tarafından veri tabanından Bolu ge- gelerin tamamlanması gerekti.
Şekil 6. BATIKAF’22 organizasyonda gerçekleştirilen iş paketleri
Bolu Ticaret ve Sanayi Odası, Bolu Ticaret İl Müdürlüğü, Bolu ilişkide bulundukları firmalara, fuarı duyurmaları istendi.
Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü, Bolu Organize Sanayi Bölgesi Üniversitemize bağlı Fakülte, Yüksekokul ve Koordina-
Müdürlüğü, Bolu Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Bolu KOS- törlüklerin ilişkide bulundukları firma ve kuruluşlar ile
GEB İl Müdürlüğü, Bolu TEKNOKENT gibi Bolu Merkezindeki iletişime geçilerek fuar hakkında bilgilendirme yapıldı.
kurumlara ziyaretlerde bulunularak, BATIKAF anlatıldı ve Sponsorluk ekibi, sanayi kuruluşlarının yoğun bulunduğu
böylelikle süreç planlamasına yönelik bilgiler aktarılarak, Gerede Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Sn. Ersin KAŞKA ve
46 BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022 BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022 47