Page 46 - BATIKAF-2022
P. 46

Doç. Dr. Şaban KARASAKAL

            BATIKAF Firma ve Sponsorluk Ekibi Ekip Lideri




































        Batı Karadeniz Kariyer Fuarı düzenleme kurulu ilk toplan- (Mudurnu MYO), Bilal CANAN (Spor Bilimleri Fakültesi), Zafer

        tısı, BATIKAF’tan sorumlu Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kâmil  YILDIRIM (BAİBÜ Rektörlük), Arif KIZILASLAN (İŞKUR), Ali İh-
        GÜREL başkanlığında 10.12.2021 tarihinde gerçekleştirildi.  san KILIÇ (İŞKUR), Fatih TEMEL (Gençlik Spor İl Müdürlüğü),

        Bu toplantıda, KARMER Müdürü ve Fuar Yöneticisi Doç. Dr.  Öğr. Gör. Yusuf CEDOĞLU’dan oluşan firma ve sponsorluk
        Murat TARHAN tarafından oluşturulan ekipler ve onlardan  ekibi ilk toplantısını ara vermeden 13.12.2021 tarihinde ger-

        beklenen görevler duyuruldu. Ekip Lideri Doç. Dr. Şaban  çekleştirdi. Bu toplantıda sponsorluk faaliyetlerinin temel
        KARASAKAL (İlahiyat Fakültesi), Dr. Öğretim Üyesi Önder  hedef, strateji ve planları belirlenerek ve sonraki ekip top-

        EYECİOĞLU (Mühendislik Fakültesi), Öğr. Gör. Yusuf İNCE  lantılarının tarih planlaması yapıldı.



        Hedefler



        Sponsorluk çalışmalarında ilk olarak, altın, gümüş ve bronz  “insan kaynağının önemi, işletmenin ihtiyacı olan nitelikli

        sponsorluklar ile öncelikle bölge ve şehrin büyük firmaları  işgücü ihtiyacının bu tür organizasyonlar ile sağlanabile-
        olmak üzere fuara mümkün olan en yüksek sayıdaki özel  ceği, ayrıca katılım sağlayacak diğer katılımcı işletmelerle

        sektör firmasının ve kamu kurumunun katılımının sağlan- tanışılmasının firmalar arası iş ilişkilerini artıracağı” ifade
        ması hedeflendi. Bölgenin ve şehrin büyük firmalarının  edilerek üstesinden gelinmeye çalışıldı. Ayrıca firmalara,

        fuara katılımlarının sağlanmasıyla diğer firmaların katılım- fuara katılacak genç ve yetenekli potansiyel işgücüne yol
        larına yönelik motivasyonlarının artırılabileceği öngörül- gösterici olmalarının, ülkemiz genç işgücü istihdamı ve iş

        müştü. Sponsorluk görüşmelerinin başlarında fuarın öne- dünyası açısından önemi ifade edildi.
        mini işletmelere anlatma/aktarmada yaşanan güçlüklerin,



       46  BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022                                                                                                                                                              BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022  47
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51