Page 202 - 2024-2028
P. 202
Amaç (A4) Nitelikli Yönetişim ve Kurumsal Kapasite Gelişimi Sağlamak.
Hedef (H4.1) İç paydaş ve öğrencilerin memnuniyet düzeyini en az %20 artırarak
kurumsal aidiyet duygusunu geliştirmek.
Risk Açıklama Kontrol Faaliyetleri
1. Memnuniyet anketlerindeki düşük oranlara karşı
yapılan iyileştirmelerin daha çok duyurulması sağ-
lanacak, anketlerin sorularına zaman ayırmanın bir
kurumsal iyileşmeye dönüşeceği çalışan ve öğren-
cilere çeşitli toplantı ve duyurularla hatırlatılacaktır.
1. Salgın, deprem,
komşu ülkelerde savaş 2. Göstergelerde yer alan üç ayrı memnuniyet an-
ve ekonomideki olumsuz ketlerindeki düşük oranlar Üniversite Üst yönetim
değişimler gibi kurum dışı toplantıları, Senato ve Yönetim Kurulu toplantıların-
nedenlere bağlı olan kaygının da gündeme getirilerek iyileştirme yönünde kararlar
Salgın, deprem, komşu
iş yaşamına da yansıması alınacaktır.
ülkelerde savaş ve ekono-
mideki olumsuz değişimler
2. Pandemi döneminde 3. Kalite Güvence Sistemine (KGS) yeterli desteği
gibi kurum dışı neden-
uzaktan iş/ders yapma verebilecek kapasitede akademik ve idari bileşenleri
lere bağlı olan kaygının
sonrası ofis yaşamına ve yüz olan ‘İstatistik Birimi’ kurularak anketlerin düzenli ve
iş yaşamına da olumsuz
yüze derslere dönmedeki standart olması sağlanacaktır.
yansıması olmakta, ay-
isteksizlikler
rıca memnuniyet anket-
4. İç paydaşlara özel (en az bir tanesi geleneksel-
lerine katılarak iyileşme
3. Memnuniyet anketlerine leştirilen) etkinliklerin yapılmasına öncelik verilecek,
sağlanacağı konusunda
katılımın düşük oranları ve kampüs içi sosyal/kültürel/sanatsal faaliyet alanları
düşük beklentiler nede-
katılımcı memnuniyetlerinin artırılacaktır.
niyle anket katılımı düşük
geneli yansıtmadaki kısıtlılığı,
kalmaktadır. Bununla bir-
5. Personelin çalışma ortamlarının ve dersliklerin
likte anketlerindeki düşük
4. Mali ve fiziki kaynak iyileştirilmesi, gerekli yazılım ve donanımların temini
memnuniyetlere yönelik
yetersizliğine bağlı bazı düşük yönünde çalışmalar yapılacaktır.
iyileştirmelerin kurumsal
memmnuniyet oranlarındaki
aidiyete de olumlu şeklin-
iyileştirmelerin zaman alması 6. Personel eğitim, iletişim, kaynaşma ve sosyal ak-
de yansıması beklenmek-
tiviteleri için yeterli kaynak ayrılacaktır.
tedir.
5. Düşük anket oranları için
yapılan eylem planlarının 7. Kurum geneli memnuniyet iyileştirmeye yönelik
birimlerde yeterince sahiplenip eylem planlarının birimlerde uygulanmasının izlen-
uygulanmaması mesi için Senato huzurunda yapılan Faaliyet planları
ve Öz-Akran Değerlendirme sonuçları sunumlarında
bu eylemlerin gerçekleşmesi ve buna bağlı iyileşme-
lerin de sunulmasına ek olarak ‘İç Kontrol Eylem
Planına’ da bu eylemler eklenerek tamamlanma du-
rumları ÜBYS üzerinden takip edilecektir.
200
200 BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİBOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ