Page 60 - BATIKAF-2022
P. 60

Sekretarya Ekibi



            Uzm. Songül YORGUN

            Öğr. Gör. Ayşenur CERYAN


            Dr. Tamer GÜVEN

            Rıdvan GENCER




        Sekreterya; Fuar öncesi, Fuar süreci, Fuar sonrası
        uygulamalarda tüm birimlerle iç içe çalışmakla bir-

        likte gerek Yetenek Kapısına kayıtlı gerekse bölge-
        mizdeki/ülkemizdeki firmaların büyük çoğunluğuna
        ulaşılarak Fuar hakkında bilgilendirme ve doküman
        gönderme işlevi ana noktalardan oldu. Verilerin toparlanması, kayıtları, görev paylaşımı ile süreç sorunsuz bir şekilde

        yürütüldü. Hazırlık sürecindeki kayıtların uygun şekilde ve sonrasında analizleri yapacak şekilde tutulması işlerliği kolay-
        laştırdı. Böyle olunca her türlü veri isteme ve temini noktası olundu.

        Yürütülen Eylemler

        Fuar yapılacağı bilgisi ile öncelikle mevcut durum değer- Etkinlik programının şekillenmesinin ardından etkinliklerin
        lendirildi. Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi koor- tek tek Yetenek Kapısı’na girişleri yapıldı. Bu süreç etkinlik

        dinasyonunda farklı illerde yapılan fuarların uygulamaları  ekibi sorumlusu olan Doç. Dr. Fatma Öztürk ile koordineli
        ve önceki dönem ilimizde yapılması planlanan ve pandemi  bir şekilde yürütüldü. Yetenek Kapısı’na kayıt yaptırmakta
        nedeniyle ertelenen fuar çalışmaları gözden geçirildi. Rek- zorluk yaşayan öğrencilere sekreterya ekibi olarak yardım
        tör Hocamızın mihmandarlığında yol haritası oluşturulma- edildi ve kayıtlanmaları sağlandı. Üniversite bünyesinde

        ya başlandı.                                          Fakülte, Yüksekokul, MYO ve bölüm bazında kayıtlı öğrenci
        Fuar hazırlıkları süresince gerekli olan doküman ve formlar  listeleri periyodik olarak ilgililerle paylaşıldı. Paydaş üniver-
        oluşturuldu. Örneğin firma kayıt formu ve ödeme bilgileri  sitelerin öğrenci ve firma kayıtlanma bilgilerini elde etmek
        formu gibi. “Söz uçar yazı kalır” düsturu ile toplantıların ka- maksadıyla bu üniversitelerin kariyer merkezi müdürleri

        yıtları tutuldu ve resmi yazışmalar yapıldı. “Ölçemediğinizi  ile periyodik olarak görüşüldü. Paydaş üniversitelerin top-
        bilemezseniz, yönetemezsiniz” parolası ile fuar ile ilgili her  lam öğrenci sayıları ve bağlı bulundukları illerdeki 50+ işçi
        türlü veri, fuar ve sonrasında kullanılmak adına kaydedildi.  çalıştıran firma sayıları, fuar katılımına dair bir projeksiyon
        Paydaş üniversitelerin ve Yetenek kapısı firma girişleri, ili- elde edilmesi amacıyla istatistiksel tablolar haline getirildi.

        miz firma kayıtları, Yetenek kapısı öğrenci kayıtları mevcut  Batıkaf Hazırlık Çalıştayı için gerekli iletişim bilgileri top-
        durumları belirlendi. Öngörülemeyen durumlar için 7/24  lanarak düzenleme kuruluna sunuldu (Paydaş üniversite
        gözetmeksizin haberleşme kanalları açık tutuldu. Firma- rektör, rektör yardımcıları, kariyer merkezi müdürleri, pay-
        lar ile iletişimin yürütülmesinde sekreterya ekibinin kendi  daş üniversite illerindeki gençlik spor il müdürleri, İŞKUR

        içinde görev dağılımı yapıldı. Bu görev dağılımı ile Bolu’daki  müdürleri adres, telefon ve e-posta bilgileri). Batıkaf hazır-
        firmalarla Ayşenur Ceryan, Bolu dışı ve Yetenek Kapısı fir- lık çalıştayında misafirlerimize verilmek üzere Batıkaf ta-
        maları ile Songül Yorgun ve Teknokent/kamu kurumlar ile  nıtım kitapçığı, fuar alanının üniversitemizde hangi birim-
        irtibat ve fatura, dekont düzenlemesi Tamer Güven tara- lerde yer alacağının bulunduğu broşür ve Batıkaf Hazırlık

        fından yapıldı.                                       Çalıştayı’na katılım belgelerinin olduğu dosya hazırlandı.


       60  BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022                                                                                                                                                              BATIKAF’22 Başarısının Öyküsü | 2022  61
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65