Üniversitemizde “Mali Mevzuat ve Mutemetlik Bilgi Alışverişi Programı” Başladı

    Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz birimlerinde mutemetlik görevini yürüten personelin bir araya gelerek maaş ödemelerinde uygulama birliğinin sağlanması, hataların en aza indirilmesi ve bu kapsamda yapılacak tüm işlemlerin gözden geçirilmesi amacıyla düzenlenen “Mali Mevzuat ve Mutemetlik Bilgi Alışverişi Programı” başladı.

    Ev sahipliğini Ziraat Fakültesinin yaptığı ve üç gün sürecek olan programın açılışına, Genel Sekreter İhsan Ağcan, Genel Sekreter Yardımcısı Nihani Yıldırım, Personel Daire Başkanı Mustafa Tanrıkulu ve Ziraat Fakültesi Fakülte Sekreteri Halim Fidan katıldı.

    Açılış konuşmasında Genel Sekreter İhsan Ağcan, üniversitemizin mali işleyişinde şeffaflık ve doğruluk ilkesine büyük önem verdiklerini vurgulayarak, mutemetlerin sorumluluklarının hayati bir rol taşıdığını ifade etti. Ağcan, bu tür programların iş birliğini güçlendirdiğini ve uygulamalarda yeknesaklık sağladığını belirtti.

    Personel Daire Başkanı Mustafa Tanrıkulu ise konuşmasında, maaş ve diğer mali işlemlerde hataların önlenmesinin hem çalışanların mağduriyetini engelleyeceğini hem de idari işleyişin daha sağlıklı yürütülmesini sağlayacağını dile getirdi. Tanrıkulu, program süresince yapılacak bilgi ve tecrübe paylaşımının tüm mutemetlere katkı sunacağını kaydetti.

    Üç gün boyunca devam edecek olan program Şube Müdür Vekili Nuri Arslan ve Şef Adem Deveci’nin yönetiminde, mutemetlik işlemleriyle ilgili güncel mali mevzuatın değerlendirilmesi ve uygulamada karşılaşılan sorunların çözümüne yönelik bilgi alışverişinde bulunulacak.

    Mevcut makalenin kısa URL'si : https://ajanda.ibu.edu.tr/lqz1
    Önceki İçerikÜniversite Kesin Kayıt Tarihleri Hakkında Duyuru
    Sonraki İçerik1. Uluslararası Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumu