Üniversitemiz Rektörlüğü Muharrem ayı dolayısıyla Üniversitemiz personeli ve öğrencileri ile vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Yaklaşık 5.000 civarı aşure; Gölköy, Gerede, Seben, Yeniçağa, Mudurnu ve Mengen kampüsleri ile şehir merkezinde dağıtıldı.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Faruk Yiğit tüm İslam Aleminin Mübarek Muharrem Ayını tebrik edip bu mübarek ayın müslümanlara ve tüm insanlığa barış, huzur ve mutluluk getirmesini diledi.
Mevcut makalenin kısa URL'si : https://ajanda.ibu.edu.tr/a9kt





























































































































