Üniversitemiz 2020-2021 Akademik yılı için mevcut olan ve yeni kurulmak isteyen öğrenci topluluklarımızın yapması gereken işlemler;
2019-2020 Akademik yılında aktif olup, 2020-2021 yılında faaliyetlerine devam etmek isteyen topluluklarımız başkanlığımız web sayfasında bulunan Topluluk Güncelleme Dilekçesini (Form-7) indirip Topluluk Başkanı tarafından imzalandıktan sonra Whatsapp veya Mail yolu ile Topluluk Danışmanına göndermesi, Topluluk Danışmanında imzalamasından sonra Rektörlük Evrak Kayıt birime teslim etmeleri halinde Toplulukları aktif duruma geçecektir.
Üniversitemiz yüz yüze eğitime geçtiğinde ise mevcut topluluklarımız Öğrenci Toplulukları Yönergesinin 14. Maddesinde belirtilen ve web sayfamızda bulunan;
- -Topluluk Güncelleme Dilekçesi (Form -7)
- -Yönetim ve Denetleme Kurulu (Form-3)
- -Bütçe Talep Formu (Form-4)
- -Genel Kurula Katılanların İmzalı Listesi (Form-5)
- -Tüm Üye Listesi (Form-8)
ve Yönetim Kurulu Asil listede olan öğrencilerin transkriptlerini idarenin belirleyeceği sürede Rektörlük Evrak Kayıt birimine teslim edeceklerdir.
2020-2021 Akademik yılında yüz yüze eğitime geçildiğinde yeni kurulmak isteyen öğrenci topluluklarımız Öğrenci Toplulukları Yönergesinin 7. Maddesine göre;
- -Tüzük
- -Topluluk Kurma Talebi için Akademik Danışmanın Dilekçesi (Form-2)
- -Kurucu Üye Listesi (Form-1 En az 20)
- -Topluluk kuruluşu Rektörlükçe onaylandıktan sonra 15 gün içerisinde 14. Maddedeki tüm evrakları tamamlayacaklardır.
evraklarını tamamlayarak idarenin belirleyeceği sürede Rektörlük Evrak Kayıt birimine teslim edeceklerdir. Öğrenci Toplulukları sosyal medya üzerinden yapacağı etkinlikleri yüz yüze eğitime geçilene kadar olan süreçte güncelleme müracaatını yaptıktan sonra; Akademik Danışmanın imzalı dilekçesi ile müracaat edeceklerdir. Etkinlik Rektörlüğün yazılı izninin Akademik Danışmana ulaşmasından sonra faaliyetini gerçekleştireceklerdir.