Kütüphane Online Eğitim Seminerleri: ProQuest Veri Tabanı – Şubat Ayı Programı

    ProQuest tarafından ŞUBAT ayında gerçekleştirilecek olan çevrimiçi eğitim programı aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır.

    ÖNEMLİ NOT: Katılım için ilgili linklere tıklayarak açılan sayfada bulunan KAYDOL butonundan ibu uzantılı (…@ibu.edu.tr / ogrencino@ogrenci.ibu.edu.tr) kurumsal e-posta adresinizi ve “Üniversite veya Kurum Adı” alanında Üniversitemiz adını belirterek KAYIT oluşturmanız gerekmektedir.

    EĞİTİM TARİH SAAT
    KJ
    SÜRE KAYIT LINKİ EĞİTİM İÇERİĞİ
    TÜBİTAK ULAKBİM ile Erişiminiz Olan ProQuest Dissertations&Theses Veritabanında Literatür Tarama ve Araştırma İpuçları 27

    ŞUBAT 2025,

    PERŞEMBE

    15.00 60 dk KAYIT İÇİN TIKLAYINIZ ProQuest’in dijital Dissertations & Theses Global koleksiyonu, 6 milyondan fazla A&I ve tam metin (FT) kaydı arasında 3,6 milyondan fazla başlık için tam metin (FT) içermektedir. Bu ürün ve işlevlerini daha derinlemesine anlamak için bize katılın.

    ProQuest Dissertations & Theses Global platformunda Arama, Sonuçları filtreleme, Arama uyarısı oluşturma, Atıf bilgisi oluşturma, PDF olarak belgeyi kaydetme, diğer ilgili belgelere erişme gibi platform işlevleri platform üzerinden anlatılacaktır.

    Tez Yazımını Destekleyen ProQuest Yazar Çalıştayı
    Tüm Araştırmacılar İçin
    28

    ŞUBAT 2025,
    CUMA

    15.00 70 dk KAYIT İÇİN TIKLAYINIZ
    • Tez yazımı için “Hazırlık Aşaması”
    • Teklif: “Bir Konuyu Seçme ve İyileştirme
    • Araştırma: “Etkili bir Literatür İncelemesi Yapmak”
    • “Yazma” ile ilgili detaylar
    • Tez yazımındaki bazı tuzakları belirleyip, bunlardan kaçınmak
    • Tezlerinizi yayınlamak ve araştırmanızı güçlendirmek için seçenekleri değerlendirme

    Diğer Duyurular ve Detayları için TIKLAYINIZ
    KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
    Mevcut makalenin kısa URL'si : https://ajanda.ibu.edu.tr/pl9n
    Önceki İçerikİŞKUR Gençlik Programı bilgilendirme toplantısı yapıldı
    Sonraki İçerik2025-2026 Akademik Yılı Güz Dönemi KA131 Öğrenci Öğrenim Hareketliliği