2020 Bütçesi Erasmus+ Personel Eğitim Alma Hareketliliği Başvuru Sonuçları

    Erasmus+ 2020 Bütçesi KA103 Personel Eğitim Alma Hareketliliği (Nisan-Mayıs 2022 İlanı) seçim süreci tamamlanmıştır.

    Önemli bilgiler için aşağıdaki açıklamayı dikkatlice okuyunuz.

    • Personel eğitim alma hareketliliği için faaliyet süresi, seyahat hariç en fazla 5 iş günü olarak belirlenmiştir.
    • Program kuralları gereği, 2 iş gününün altında faaliyet gerçekleştirilemez.
    • Personel eğitim alma faaliyeti gün tabanlı bir faaliyettir ve sadece eğitim alma faaliyeti ile ilgili faaliyet gerçekleştirilen günler ve seyahat gideri için hibe ödemesi yapılır. Bu nedenle Personel Eğitim Alma Hareketliliği Anlaşmasında (Staff Mobility for Training – Mobility Agreement) eğitim alma programının gün bazında belirtilmesi gerekmektedir.
    • Eğitim alma faaliyeti, sözleşme gereğince en geç 01 Mayıs 2023 tarihine kadar gerçekleştirilebilir.
    • Sonuçlara 25 Mayıs 2022 tarihi mesai bitimine kadar itiraz edilebilir.
    • Kabul edilip seçilen personelin, gerekli dokümanları 30 Haziran 2022 tarihine kadar teslim etmemesi durumunda, söz konusu personel hareketlilik hakkını kaybedecektir.
    • Hareketlilikten faydalanmak istemeyen personelin 25 Mayıs 2022 tarihi mesai bitimine kadar Erasmus Koordinatörlüğü’ne dilekçe ile bildirmesi gerekmektedir. Feragat dilekçesi örneğine https://erasmus.ibu.edu.tr/personel/dokuman-ve-formlar linkinden ulaşılabilir.

    Not: Sürecin nasıl işleyeceğine ilişkin bir bilgilendirme toplantısı düzenlenecek olup, söz konusu toplantının yer, tarih ve saat bilgisi kabul edilen personellere daha sonra bildirilecektir.

    Süreç hakkında danışmak ve bilgi almak için aşağıdaki personellerimizle iletişime geçilebilir.

      Büro Per. Esra ŞENER Bilg. İşl. Tuğçe DÜZGÜN SÖNMEZEL
    Dahili tel. esrasener@ibu.edu.tr tugceduzgun@ibu.edu.tr
    e-posta 1890 1889

    Sonuç listesi için tıklayınız.

    Önceki İçerikBAİBÜ TÖMER Öğrencileri Bolu’da Çekilen Bir Düş Gördüm Filmini İzledi
    Sonraki İçerikATÖLYE 108 Resim Sergisi