Page 7 - 2024-2028
P. 7

İÇİNDEKİLER






             Tablolar Listesi                          6       H. Kuruluş İçi Analiz                    74
             Grafikler Listesi                         6       İ. Akademik Faaliyetler Analizi          94
             Şekiller Listesi                          6       J. Yüksek Öğretim Sektörü Analizi        102

             Kısaltmalar                               7       K. GZFT Analizi                          110
                                                               L. Tespitler ve İhtiyaçların Belirlenmesi  113
             SUNUŞ                                     8

             1. BİR BAKIŞTA STRATEJİK PLAN             11      4. GELECEĞE BAKIŞ                        120

             A. Misyon                                 12      A. Misyon                                121
             B. Vizyon                                 12      B. Vizyon                                121
             C. Temel Değerler                         12      C. Temel Değerler                        121
             D. Amaç ve Hedefler                       12

             E. Temel Performans Göstergeleri          14      5. FARKLILAŞMA STRATEJİSİ                122
                                                               A. Konum Tercihi                         123
             2. STRATEJİK PLAN HAZIRLIK SÜRECİ  24             B. Başarı Bölgesi Tercihi                127
             A. Planın Sahiplenilmesi                  25      C. Değer Sunumu Tercihi                  129

             B. Planlama Sürecinin Organizasyonu       25      D. Temel Yetkinlik Tercihi               132
             C. Hazırlık Programı                      28
                                                               6. STRATEJİ GELİŞTİRME:                  134
             3. DURUM ANALİZİ                          30      AMAÇ, HEDEF VE STRATEJİLERİN
             A. Kurumsal Tarihçe                       31      BELİRLENMESİ

             B. Uygulanmakta Olan Stratejik Planın     32      A. Amaçlar                               135
             Değerlendirilmesi                                 B. Hedefler                              137
             C. Mevzuat Analizi                        37      C. Hedef Kartları                        140
             D. Üst Politika Belgelerinin Analizi      42      D. Hedef Riskleri ve Kontrol Faaliyetleri  190
             E. Program-Alt Program Analizi            57      E. Maliyetlendirme                       207

             F. Faaliyet Alanları ile Ürün ve Hizmetlerin  61
             Belirlenmesi
                                                               7. İZLEME VE DEĞERLENDİRME               208
             G. Paydaş Analizi                         64










                                                                                  2024-2028 STRATEJİK PLAN   5
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12